Vilken helg

Denna helg har varit rolig, för Robin min finafina kusse har spenderat helgen i Umeå:-D
Igår var jag ut på krogen med han, Lars och Lina m.fl. och det var roligt.
Fast mest sällskapet, inte musiken för den var kass.
Så tråkigt, vi alla stod där och dansa halvdant eftersom det itne var nå drag i musiken.
Inga låtar kände man igen heller, bara en massa söndermixad skit.
Iallafall skulle vi gå och äta efteråt och Lina ledde oss på en genväg, som såklart blev en senväg.
Det slutade med att vi fick hoppa över stora grindar och jag visade rumpan för hela sällskapet.
Jag fick dessutom ha typ tre medhjälpare då jag knappt kom över.

Nu kom jag hem för nån timme sen, jag har varit på IKSU med Robin och hans kompis i nästan två timmar.
Jag sprang på löpbandet och sen gymmade vi lite, jag stod för den lilla träningen.
Men är helt mäktigt, har aldrig kollat in gymet riktigt.
Sen har de gjort om lite och varje löpband är nu utrustat med en tv och jag kollade på Grey´s medan jag sprang.

Nu så inväntar jag min familj och det ska bli skönt att få krama mina barn igen!!
Även om helgen i ensamhet var välbehövd.
Det bästa är att jag verkligen tagit mig tid för träningen i helgen och båda promenixat oxh varit på IKSU.
Så skönt, för det är verkligen roligt.
Men jag brukar få så dåligt samvete, men grejen är ju faktiskt den att man är en bättre mamma om man tar sig lite egentid ibland och dessutom träning som ger endorfiner.
Att sitta hemma med sin familj varje timme kan kännas som ett rätt beslut, men bara att få träna en timme gör att man orkar mer både fysiskt och med humör och tålamod.
Så bort med det dåliga samvetet, tycker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0