Fullt frisk

Har fått tid för blodgivninge, blev så glad!!
Jag är även frisk som en nötkärna alltså:-)

Tur att min hypokondriska ådra lagt sig och nu kan jag även bekräfta att jag inte är sjuk..
Haha, låter knäppt för dem som inte har hypokondri!!

Jag längtar iallafall!


Annars är jag hos Micke nu. Har kollat IKEA dit de ska imorgon, de ska köpa en del till mig.
Jag har i helgen varit sjuk och missade min brors kalas. Han fyllde 30.
Tråkigt. Jag ska fylla på telefonen nu så jag kan ringa honom sen idag.
Hade ju inga pengar kvar tyvärr på moblen.

Sen ar Andre och Amanda och hälsade på i veckan som va. Var så skoj med sällskap!!
Det bästa sällskapet:-) De måste komma fler gånger, då Amanda fyllt 18 med;-)
Tack så mycket till er iaf!!

Hoppas ni haft en trevlig helg! Jag är ledig imorgon med och ska leka me barna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0