Tyvärr

Jag har avbeställt vinterkappan till Hailey och lite skor och sånt.
Känns helt enkelt inte prioriterat, men det är synd för den hade varit så söt på henne.
Får köpa nåt nästa höst istället.
Jag bestämde mig för att köpa lite mer kläder istället, eftersom det är mer välanvänt just nu.
Det är ju två som ska dela på klädkontot nuförtiden.
Kläderna är ju självklart också fina, men ändå.

Sitter på jobbet och i helgen har vi haft NOLL patienter. Otroligt tråkigt, men samtidigt skönt med en lugn vecka då jag jobbat så mycket. Men idag kommer några in, men imorgon är jag LEDIG:-)
Och på eftermiddan kommer Amanda och Andre lagom till jag slutar, så det blir ju roligt!!

Måste försöka få in mina mobilbilder på datorn, har en så otroligt rolig bild på Noelle.
Hon älskar att spexa och flinar sen för hon vet vi tycker hon är rolig. Att man börjar med sånt så tidigt, var innan 1 år.
Hon är precis som pappa, lika fjantiga;-P


(Lånade denna bild av nån, bara för det är så tråkigt utan nån. Tack iaf nu vem jag lånade den av..)

Ha en bra måndag alla, för mig känns det som fredag:-D

Kommentarer
Postat av: Hailey

Hej mamma! Nu är jag i Rossön det regnar idag. Vi har varit ute o lekt jag, Frida o Alex. Får väl sr vad vi hittar på. Kram!Hayley.

2008-08-11 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0