För första gången på lääänge

Inatt har jag sovit 8 timmar.
Det har inte hänt på månader!!
Jag vaknade till nån gång, men knappt så jag har minne av det.
Jag sov från 2-10, lite fel tid på dygnet, men vem bryr sig.
ÅTTA TIMMAR och jag var så överraskad då jag vaknade!!

Igår åt vi middag med Maria, Daniel och familjen Palmqvist + inneboende:)
Mysigt!!
Sen spelade vi Pictionary och jag och Micke loosade.
Jag var lite orolig igår, men jag lyckades manövrera det och just därför är sömnen ett bevis på att jag trots mina tankar lyckades vända det!!
Jag gjorde en bedömning, sökte information och läste i min bok.
Sen har bloggen som jag länkat till i föregående inlägg hjälpt mig så otroligt mycket.
Kan en dödsjuk ung tjej leva med smärtor och ovissa framtidsutsikter finns det banne mig ingen orsak till att jag ska fortsätta slösa ner mina dagar med ångest!!
Hade en svacka i tordags och kände hopplösheten komma, men har under dagarna insett att det hör till processen vilket får mig att acceptera det bättre!!

Idag har vi varit på tvåårskalas hos gullige Melker med familj och de var väldigt mysigt för både vuxna och barn!
Jag trivs som fisken i vattnet med den familjen och så även gör barnen med varandra.
Imorgon blir det treårskalas hos stora tjejen Alva!!
Denna dagen har varit den bästa på länge!!
Lite tråkigt bara att jag inte klarade åka till min fina kusin Rebecca, men kände att orken tröt.


Nu ska jag kika på faddergalan och sen ska jag kika på film och dricka lite starkvinsglögg och slå in de sista klapparna.
Allt är i princip fixat med dem och det känns skönt och jag är väldigt nöjd!!

Trevlig lördagkväll på er mina kära:D

Kommentarer
Postat av: Karro

Åh, så skönt och TOPPEN att du fått sovit och känner dig lite bättre!!



Du/Ni verkar ha gjort mycket roligt också :)



Snart ses vi och jag lääängtar gärnet!



Massvis med Pussar och Kramar

2008-12-14 @ 08:33:33
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: frida

kolla på det där insperation för där har jag skickat en komentar jag skrev bara på lite fel ställe kram Frida:P

2008-12-14 @ 17:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0