Jo just ja!

Jag blev sjukskriven iaf, utan att läkaren ringt mig.
Han hade sjukskrivit mig utifrån terapeutens bedömning.
Kändes ju skönt.
Så nu är jag sjukskriven tills dagen innan skolan börjar. Jag hoppad jag får tag på studievägledaren bara!
Nu är det bara FSK som kan sätta käppar i hjulet, men jag håller tummarna tills de blånar!!
Och så ska jag ju få hem sjukintyget till mamma också och jag skulle ju inte bli förvånad om det försvann på vägen..
Men nu ska vi inte va såna och jag tror att det kommer fram.
Man måste ha en positiv inställning!!

Idag har jag verkligen funderat på  att raka av mig håret.
Det tog verkligen stryk under den värsta perioden och hårförlängningen jag satte in i somras är inte nådig.
Den är som ett enda trasselsudd.
Men jag vill ju ha kvar håret på jul!!
Jo, annars också och helst då jag ska börja i ny klass.
Men det kommer inte reda ut si goch ju fortare jag kapar det, desto fortare kan det ju växa ut och bli fint igen.
Däremot är jag mest intresserad av mitt inre och dess skönhet, men det ena behöver ju inte ta ut det andra.
Helst inte då man sett ut som ett spöke i flera månader!

Imorrn ska jag på stan och lämna tillbaka en sak och sen inhandla de sista grejerna.
Skulle behövt lådor med innan jag kan slå in de sista klapparna.
Måste även packa inför hemresan på torsdag och sen ska vi ha kalas igen för Alva då farmor och farfar är här.
Jag skulle dessutom vilja ta mig iväg på IKSU imorrn.
Annars får det bli en promenad, måste RÖRA mig!!

God Natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0