Julklappar

Om nån vill ge mig en julklapp i år så önskar jag mig följande:

UPPLEVELSER
Det är det som gör livet värt att leva.
Upplevelser stora som små.
Kan handla om presentkort på massage, en biobiljett, en middag, eller kanske hudkräm som luktar gott, hembakta kakor, ni kan komma och hälsa på, köpa en bok, bränna en cd-skiva osv.
Lite förslag, men ni förstår var jag vill komma.
Saker kan jag också ta, blir inte arg precis, tycker om fina saker.
Det kan ju också ge en slags upplevelse, men mer eller mindre.

Men det viktigaste för mig är att jag ska fira min jul med familj och släkt.
Uppskattar även jular med mina svärföräldrar(de känns fortfarande som det) med familj som kommer saknas, men jag träffar ju dem efter jul!!
Att få äta julbord och skratta och få uppleva en jul som förr.
Jag blir tårögd då jag tänker på det, för det kommer betyda så mycket för mig!!
Jag längtar till jul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0