Luciafirande

Inatt somnade jag halv fem(eller imorse kanske..)
Jag kunde inte sova och låg och kollade på "En fyra för tre" som micke laddat hem till mig.
Snacka om nostalgitripp:)

Idag har jag sminkat mig för andra dagen i rad och vad fin jag blev!!
Såg ut som en helt annan mäniska.
Nuförtiden duschar jag, äter(någorlunda bra iaf*ler*), sover(ja, om man jämför med tidigare månader är det bra), kammar håret och så som igår och idag, sminkat mig:)
Jag gör helt enkelt vad "normala" människor gör, det som för andra är en ryggmärgshandling och som för mig blivit en läroprocess.
Idag gick min sjukskrivning ut och jag har fortfarande inte fått prata med ny läkare.
HEJA APM(Allmän psyk. mottagningen)..
Jaja, ska till terapeuten imorrn så då får jag väl veta mer.
Hon ringde i fredags och sa att en läkare skulle ringa för att göra en ny bedömning på telefon, men det verkar ha glömts bort av denne läkare.
Den som lever får se!

Idag har jag varit på luciafirande på dagis.
De har det ute och alla barnen ser ut som små michelingubbar.
Jag tycker inte det är så mysigt faktiskt, då man blir så många att man inte ens får se sina egna barn utan en massa ryggar på de andra föräldrarna.
Man ska väl tränga sig fram i denna värld.
Nej, usch nu är det bitterheten som talar.
Hursomhelst tycker jag det är mysigare med trad. firande inomhus med en-två avd. så man får se sina barn och så dom får se oss. Hailey sa till micke, då det var slut "Pappa, jag har redan sjungit.."
Men självklart var vi där!!
Men allt som allt är lucia mysigt och få höra de små barnrösterna är som att höra änglar sjunga(de är ju jordens änglar iofs.. OK, kanske inte alltid..)

Mina barn verkar dessutom ha levererats med en defekt. Ju äldre de blir desto mindre verkar deras egna öron fungera. jag funderar på att reklamera dem(öronen alltså, inte barnen).
För än hur många gånger man säger till, försöker förklara, skrika, böna, muta så verkar de små inte höra vad man har att framföra.
Konstigt det där;)

Nu är det Boston Tea Party och sen blir det nog lite Ghost Whisperer innan jag lullar in i sömnens dalar.
Vet förresten inte vilken effekt denna terapi ska ha. Jag har sedan jag började med den och skulle analysera mina drömmar, drömt bl.a. följande: Att jag haft leukemi, blivit gravid(ja, skrämmande just nu iaf*haha*), varit med om en flygplansolycka, brinnande stad, där jag fastnade i ett brinnande stort höghus. Hmm, jag brukar sällan drömma mardrömmar annars nuförtiden.
Jag vaknar ju åtminstone inte kallsvettig, men obehaligt är det ju!

Hej Svejs på er alla glada(och mest på er som inte är det, för det är ni som behöver lite hej svejs*ler*)

Kommentarer
Postat av: Yurika

Du är fin Anna,vi tycker om dig här på 11:an! Och tack för din goda mat!

2008-12-15 @ 22:22:48
URL: http://yurika.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är alltid fin min sköna böna! :) snart kommer du hem, om 3(2) dagar!!! ROOOOLIGT!

2008-12-16 @ 10:43:38
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: emma

Hej Anna!:) Hoppas att allt är bra, visst ses vi i jul va?:) Kramar

2008-12-18 @ 07:57:14
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0