Sprängande

Nu ska jag klaga igen.
Den här bloggen är numera ägnad åt detta..
Men då det inte finns nåt att klaga på går livet sin gilla gång.
Jag har ätit rinexin sen fredag nu och det rinner iaf ur näsan.
Men bihålorna känns fortfarande svullna.
Lite konstigt då jag inte är särskilt förkyld.
Och ögonen håller på ploppa ut, men jag tror det mest beror på spänningshuvudvärken som jag haft några dagar nu.
Önskar jag kunde slappna av, men när man väl är spänd så spänner man sig ytterligare.
Hör dåligt också av medicinen i öronen, vilket gör mig ännu mer isolerad i mitt inre.
Sen skaver ögonen och nu börjar ögonlocken också bli torra.
Jag är verkligen en torris..

Blir ingen spännande middag idag iaf, spaghetti & korv, men så får det bli då orken inte räcker till.
Har i övrigt inte varit någon bra dag heller, tur att Micke försökt hjälpa.
Hatar hopplöshet, den borde inte finnas.
Idag har jag grävt ner mig i problemen och tvångstankarna har varit jobbiga.
Medicinen hjälper nog i den mån att den tar bort det mesta av ångesten, blir istället som nån inkapsling och jag blir apatisk alternativt känner jag bara hopplösheten.
Nu orkar jag inte bry mig, så då blir det genast lite bättre då man släppt kontrollen.
Men det är väl för barnen är hemma.


Vill säga grattis till Karro som kommit in på utbildningen till ssk, tjoho:-)
En utmärkt kandidat till jobbet som det, organiserad och empatisk.
Det blir perfekt tror jag!!

Nu ska jag kika så det inte kokar över!! Blir mysdag resten av dagen!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack Annis :)

Vem vet, vi kanske jobbar på samma ställe en dag :P



Jag tycker inte du ska sluta skriva negativa saker.. det är nog bra om du får ur dig lite, genom att skriva! Men även kul att få höra din positiva tankar. Dina barn är underbara och du är stark mamma! Din Hailey är världens roligaste.. jag och Jens skrattade som bara den igår när hon pratade på.



Hoppas denna dag blir bättre än igår :)

Många 1000-tals KRAMAR

2008-12-11 @ 07:13:57
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0