Very good gummisnodd:)

Idag har jag cyklat till sjukan och hälsat på T på onken.
Fan vad jag flåsade, har inte rört på fläsket allt för mycket på sistone då jag haft lite mat i magen.
Nu är jag supertrött i hela kroppen, trots att jag inte gjort mer än cyklat som sagt.
Så då jag åt middag var jag jättehungrig!!

Hursomhelst, var riktigt trevligt att vara tillbaka på 3:an.
Jag som tyckte det var så jobbigt att vara där gruvade mig lite, men det gick bra.
Pratade med Karin, en av mina gulliga handledare som kände igen mig!!
Och självklart trevligt att prata med T. Var där rätt länge och tiden gick fort.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och han är öppen som en bok och det är riktigt lbra att prata om livet och dess betydelse.
Jämfört med hans är ju mina problem uttiga puttiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0