Mariadagen

Grattis min fina Hailey och grattis faster Maria på eran dag idag:-)
För övrigt så är ju självklart våran lilla Maria döpt efter vår stora Maria!!!
Jag skulle vilja påstå att det är lite min dag också, som heter Marie.

image398

MARIA kommer från grekiskans Mirjam, som kan betyda gåva eller älskad.
Är det i särklass vanligaste namnet i den kristna världen. Närbesläktade namn är t.ex. Marie!

Slänger me några bonusbilder:-D
image399
Hailey och hennes stora idol läser saga(kolla Haileys min då Daniel skrattar!!)




image400
Noelle har lånat Dannes schnygga mössa!!

Så, en stor tanke skickar jag till Maria och Daniel som är ute och reser.
Vi saknar dem.. ibland ;-P
Nej, men de verkar ha roligt och det unnar vi dom!!!


Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis i efterskott på namnsdagen! När kommer ni hem!!Kram Alex&comp

2008-02-29 @ 18:17:30
Postat av: Maria och Daniel

Jo vi saknar er ocksa.. :P
Och halsa Hailey och aven Noelle grattis pa namsdagen i efterskott! KRAM!

2008-03-01 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0