Melodifestivalen

Jag garvade arslet av mig när Carola inte vann.
Är så störd på henne sen hon uttalade sig om att homosexuella skulle bli botade o allt vad det var.

Jaja, iallafall... Jag röstar aldrig i såna här tävlingar efetrsom det är slöseri med pengar.
Men jag röstade igår bara för att försöka få nån annan vinnare än Carola.
Okej, låter kanske dumt låten var ju rätt okej men hon borde bara gå och lägga sig.

Sen så hörde jag att hon sminkar sig i TRE timmar innan tävlingen.
Sen får varje artist TRE minuter på sig att bättra på sminket.
Och hur lång tid har inte Carola... Jo, 45 minuter...
Som det sa på radion, man kan ju undra hur ful hon är under allt smink...

Men sen det allra bästa, det är ju bara Björn Gustavsson.
Han är så jävla skön!!!!
Å så söt:-)
Han är den absolut roligaste människan just nu, tycker jag!

Nu så ska jag cykla iväg på jobbet, så ha en trevlig dag ni andra..
Iofs kommer ju jag ha det också, även fast jag spenderar den på sjukhuset!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0