Roligt att komma hem

Igår när jag kom gem kl. 5 så hade Micke dukat så fin med ljusstaken och fina servetter och grillbestick och mina fina tallriksunderlägg.
Jag var på bra humör, men hade jag varit på dåligt humör hade det nog aldrig kunnat fortsatt vara dåligt med den synen!!
Sen hade han lagat kyckling, så gott:-)
Åh, det var så skönt att sätta sig vid dukat bord med hemlagad mat som inte gjorts av mig!!!

Nästa helg kommer svärföräldrarna och då har vi bett om barnvakt.
Vi måste få umgås lite själva, utanför dessa väggar.
Men vi måste fundera ut nåt skoj...
Vi funderar på att bowla, men jag är så kass så det blir ju inte så roligt..
Jaja, nåt får vi hitta på!!

Annars så är det roligt på jobbet, som vanligt!!!
Nu börjar jag kunna ta egna initiativ och jag minns om patienterna utan att anteckna:-D

Och idag åker Robin stafett-sprint och det ska bli spännande!

Nej ni, nu ska jag gosa med Hailey och Noelle.
Micke har sovmorgon idag, han var trött idag tror jag!


Trevlig fortsättning på helgen

Kommentarer
Postat av: joel

vilken munter text.. haft en bra helg antar jag?

2008-02-17 @ 07:24:24
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Caroline

Låter som en skön helg!

2008-02-17 @ 07:28:58
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0