Wonderful day!

Jajjemen, idag har jag varit ledig efter helgen och måndagens jobb.
Fick en mysig kväll igår med Micke och behövde inte somna tidigt!!
Tidigare på kvällen började jag med en stickning som jag rev upp typ fem gånger, men vad gör väl det för nu är den en snygg början på den!

Imorse fick jag en sovmorgon utan att jag visste om det, förrän jag vaknade kl. 9 :-)
Sen åkte Hailey på dagis och jag cyklade iväg och körde lite Bodypump..
Kroppen kändes tung redan innan, men jag körde iallafall och tänkte bättre det och köra lugnt än inget alls!

Nu på eftermiddagen hämtade jag Hailey och hennes kompis Malte fick följa med en stund.
Vi gjorde en smoothie med jordgubb, banan och päron som smakade supergott!

Nu så blir det en lite sen middag då vi åt mellis så sent.
Sen så är det jobb imorgon igen och det känns bara toppen!

Amanda kanske ändå kommer till veckan om hon lyckas hitta praktikplats och jag hoppas verkligen det.
Sen kommer särföräldrarna i helgen:-)
Nästa helg kommer min bror och då ska jag gå ut för första gången i Umeå, känns toppenkul att få umgås med han.
Sen så ska vi till Borga över påskhelgen och även min bror m. familj så det kommer även det bli toppen!!

Ja, vad ska jag säga det är helt enkelt glada miner just nu!!

image389

Kommentarer
Postat av: Karro

Gud va roligt det är att läsa när du verkar så glad Anna! Jag är så glad för din skull att allt känns bra :) SAKNAR er ALLA Gullefior! PussPuss

2008-02-19 @ 19:11:56
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0