Äntligen hemma i Umeå

Nu är vi äntligen hemma och jag känner mig så tillfreds.
Sitter här med min mysiga ljuskrona och vill knappt gå och sova.

Annars har ju julen varit bra.
Och helgen i Rossön var mycket mycket bra.
Hann med allt(och alla) för en gångs skull.
Varit hos mamma, träffat Robin, umgåtts hos far och varit med Amanda och Jerkan:-D
Vi var och spanade på styrdansen i Backe i lördags.
Eftersom vi ändå har för roligt tillsammans så svalde vi förödmjukelsen med att stå och glo tio meter från ingången i, ja jag vet inte hur länge, för en massa goda skratt!!
Va roligt det är att se på fulla människor, men jag se dock inte ut så..... (eller hur..)
Efter lite över en timme började jag faktiskt skämmas lite och jag tror även de andra gjorde det, så då drog vi hem.

Idag kom vi hem vid 6 och vi har bara packat upp och jag har tittat på sprängaren.
Den var grymt bra tycker jag!!
Får lägga in lite bilder från jul sen.

Är väl bäst man går och lägger sig.
Imorgon ska jag träna, eller åtminsone ta en riktigt lång och svettig promenad och det ska bli riktigt skönt!!!

Idag åkte Robin 15 km fritt och vann så det var roligt!!!
Sen så var det så roligt att se Kalla vinna idag, hon var ju bara så bra!!
Sen så måste jag säga att hon ser ut att vara en sån go tjej, men jag gillar glada människor.
Och i och för sig var det inte underligt att hon var glad en dag som denna!

Wyclef Jean featuring Akon, Lil Wayne, and Niia-Sweetest Girl (Dollar Bill)
http://youtube.com/watch?v=7PxBGHjABnU

Det finns så många bra låtar nu, detta är en av mina absoluta favoriter!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha! Jasså du, din lilla smygare :) Hoppas du inte såg mig! ;D

Ha det bäst! Kramen Marie

2008-01-07 @ 13:23:47
URL: http://GossipByMarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0