Håller på bli sjuk...

Har kännt mig svullen under armar och igår i ljumskarna och idag fick jag veta svaret.
Tyckte det var så konstigt imorse då jag tom hade ont då jag strök över ögonbrynen.
Men under dagen har jag fått ont i bihålorna, ögonen håller på ploppa ut, ont i huvudet och i halsen.
Är inte riktigt förkyld, men mår halvkasst som jag brukar göra innan jag blir sjuk.
Elisabeth hade ju lite ont i halsen, så det är kanske nån liten bacill jag fått av henne då..:-P 
Hoppas det försvinner, kan ju göra det om jag har tur.
Bra kanske ändå att barnen är borta så kan jag vila när jag kommer hem.
Krypa ner under täcket!!

Tänkte åka och träna efter jobbet, men jag får se.
Skulle styrketräna och det är ju rätt lugnt ändå om man är lite småkrasslig.
Men frågan är om huvudet orkar med det..
Vi får se hur det blir på em.

Annars så har dagen varit mycket lärorik, skriver mer om det sen.

Nu är min rast slut, så jag ska jobba vidare:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0