Hemma i Umeå, helt allena....

Är nu tillbaka i Umeå helt själv.
Min lilla familj stannade hos svärföräldrarna, eftersom svärmor Elisabeth fyller 50 år imorgon.

Vi firade henne igår, men eftersom Micke är "bara" ledig så kan de ju lika gärna få sällskap där då de också är lediga.
Jag ska ju "jobba" jag...
Känns så tomt utan mina fina...
Men ska träna igen, de här dagarna så jag kommer igång igen efter 1 veckas uppehåll.
Då kan man vara utan dåligt samvete att det väntar några hemma.

Men på onsdag kommer de och jag längtar.
Trodde jag skulle tycka det skulle vara skönt att vara ensam, men inte...
Snopet för mig...

Annars har ju allvaret börjat.
Tycker om min praktikplats, urologen.
Mysiga patienter och trevliga uskor och syrror!!!
Är redan inne i svängen igen och det gick fortare än jag trodde att leta fram i det gamla arkivet.
Imorgon börjar jag kvart i sju och bussen går tio över sex, så det är bäst att sova nu.


Just det, glömt att skriva att Noelle krypet för länge sen iofs.
Sen så äter hon som en häst och nu äter hon ALLT, så skönt!!

image362

Gonatt med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0