IKSU

Börjat träna igen också.
Ska bli skönt, bara man tar sig iväg så!!
Häromdan körde jag Bodypump, ett av de roligaste och härligaste passen.

Idag provade jag nåt nytt, Afro Power Dance.
Afrikansk dans, det var träning för hela kroppen och svettades som tusan.
Man har böjer sig djupt och svänger och gungar med kroppen med enkla rörelser!!
Man bara inte göra fel, för det är bara att röra sig.

Sen körde jag Core, man tränar upp bäckenet och ja ända upp till axlarna.
Kroppens kärnpunkt, eller vad de säger!!
Jobbigt med mycket magövningar, men rba för mig som fött barn och har dålig hållning.
Och bra då man ska jobba inom vården!

ROLIG TRÄNING = "LÄTTSAM" TRÄNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0