Vinst i Åsarna

Idag vann han, min käre kusin på sprinten i Åsarna.
ROLIGT ROLIGT!!!

Han är ju så grym och han har stora ambitioner som han alltid haft och som alltid, har han kämpat och lyckats med det han tagit sig för.
Men samtidigt kan jag inte sluta tänka på hur oseriös han kan va privat, haha...
Nästan som en liten pajas som man inte tror ens kan va seriös ibland.

image353

Men det är väl så man lyckas, man är seriös med sina mål och leker av sig på fritiden!!
Men han är för rolig, är glad att jag växt upp med han för vem kunde haft tråkigt med Robin i sin närhet?
NO ONE!!
Finns det inget att göra hittar man på nåt!

Brukade nån gång cykla med Robin till Backe och tillbaka, då han åkte rullskidor.
Men jag var nog inge bra sällskap då han fick vänta på mig som cyklade!!!
Men han var så snäll och väntade ändå, fast jag säkert störde träningen.
Han behövde ju vätskepaus, men kanske inte så många??!!!
Tur att jag inte följde med fler gånger...


Så han är en GRYM skidåkare, men han är en ännu GRYMMARE människa tycker jag iallafall.
Och vi vet ju hur bra han är på skidor;-)


Så med detta sagt, så går jag och lägger mig nu!
Go Natt me er:-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Man måste ju vara stolt över han, går inte var något annat. Över till något annat, har du kommit på någon bra praktik plats till mig i Umeå? (jag fundera på hemmafru) ^^ Saknar dig!

2008-01-14 @ 15:12:45
URL: http://mittemotpreem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0