Min underbara dotter

Äntligen fick jag prata med Hailey. Det var så roligt, underbart roligt!!
Hon brukar aldrig ha tid att prata då hon är borta, men nu har så pass lång tid gått. En vecka idag.
Hon är nu hos mormor och har skoj.
Hon sa att hon inte saknade mig då jag frågade hur det gick då mamma inte kunde vara där med henne, då jag jobbar.
Det gick som sagt bra, men sen sa hon "Ibland skulle du ju kunna vara här med mig!"
Underbara goa unge!!!! Hon sa att hon hade roligt, min älskade ängel...
Jag längtar tills jag får träffa henne. Kanske har hon tom hunnit sakna mig då!




Idag var det stressigt på eftermiddan. Var tvungen att fika lite innan jag cyklade hem ikväll, kl 22.
Har varit och styrketränat idag, så jag var måttligt hungrig på kvällskvisten.
Men så är det i det här jobbet, ombytligt.
Först hade vi en patient och inget att göra nästan, sen kom ett jourfall och det blev att göra i ett såklart då dem då är dåliga.
Men roligt var det att det hände nåt:-D

Nu ska jag sova. Imorgon jobbar jag förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0