Tjock o Fejt

Alldeles tung i kroppen efter en fettdrypande sen middag på O´leary.
Tog kycklingburgare med strips och det var en riktig kycklingfile på burgaren.
Visserligen var ju det bra, men sen tog jag dipp till stripsen och fettet dryper i ådrorna;-P


Skulle ut och springa ikväll, inför Bäverloppet på lördag men det blev ju lyxmiddag istället.
Jaja, får väl träna imorrn istället och typ gå på jobbet på fredag(om jag tar mig upp).
Annars var det en trevlig dag.
Träffade Yurikas kompis Jenni för första gången IRL(som man säger i datavärlden...)


Roligt fenomen, med bloggar.
jag träffar henne och hälsar och hon säger att hon tittat in hos mig nån gång.
Alltså då på min blogg, förstås...
Nästan så man tycker man "känner" vissa då man besöker dem på deras blogg.
Skönt att slippa allt tomprat, på nåt sätt.
Jag vet vem du är, vad du gör och hur du bor:-P

(Hoppas det inte gör nåt att jag snodde Jennis kort på hennes blogg)

Idag fyller även min pappa 50 år. Gamle man, nära till pension...
Nej, inte direkt..
GRATTIS:-D

Skickar en blombukett över nätet(billigt med blommor nuförtiden).

Nu ska jag trixa vidare!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Anna! Hoppas allt är bra med dig å med resten av familjen! Tänkte bara fråga dig om det är ok att jag länkar till din blogg på min sida? Ha det bra! //Lena (Thomas och Theo hälsar också)

2008-07-11 @ 22:17:02
URL: http://lenas-blogg.blogspot.com
Postat av: lillasyster frida

hej varför skriver du alldrig på din blogg nu du har ju haft kvar det här inlägget tock o fejt typ i tre veckor kram lillasyster frida:D:)

2008-07-27 @ 22:57:54
URL: http://princessfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0