Fem år

Igår hade vi varit tillsammans i fem år.
Jag fick väldigt fina blommor och ett fint kort.
Micke fick inget.. För jag ha ringa pengar.. Men det pga att jag köpt en dyr dyr dyyr resa.
Länken till vårt hotell: http://fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=36&dest=0&city=109&hotel=803&type=c

Annars var jag på gastron igår. Obehagligt värre. Tårarna sprutade, fast man inte grät och det var som att kräkas luft. Bara man inte sväljde, så kände man inte slangen mot struplocket. Men ibland var man ju tvungen.
Inte förrän imorse kändes det som om slangen var borta. Hade kvar känslan.
De tog fyra prover ur tarmen. Knips sa det.
Gick fort dock. Typ fem minuter. Det såg bra ut. Ska äta omeprazol regelbundet en längre tid.
Sen det viktigaste!
Skulle försöka stressa mindre, men de förstod att de är svårt då man har två barn och studerar.
Så istället skulle jag lära mig att säga nej till resterande saker, då man redan har fullt upp.
Låer som ett enkelt bot, lär dig säga nej.
Fast hur många gånger har man inte fått höra det.
Ja, min mage har varit i uppror i snart tio år så att lära sig säga nej kanske inte vore helt fel!!!

Så vill du mig nåt, så är svaret NEJ. Det var ju inte så svårt:-P

Kommentarer
Postat av: vilma

tja

2008-07-06 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0