Karensdag - Jag hatar dig

Förbannelse också...
Jag fick ont i magen igårkväll och tolv var jag upp och kexa och sen följdes natten av magplågor och ja...
Till nio imorse väntade jag, men jag var ju vungen att sjukanmäla mig.
Tror dock itne jag är magsjuk.
Jag köpte sallad igårkväll och den såg inte fräsch ut, tänkte att nu blir jag väl sjuk och det blev jag.
Så jag tror den stått där hela dagen.
Skit också, jag känner att jag förlorar pengar.
Nu mår jag bätte, lite magont bara men jag vill inte förlora pengarna...
När man är sjuk från skolan behöver man "bara" ta igen plugg vilket är riktigt jobbigt ibland, men åtminstone så förlorar man inga pengar!

Nej, nu är de slutgnällt.
Har nyss betalat lite räkningar och sånt. Så det känns ju skönt.
Snart bockat av allt på min lista där den största punkten som är kvar, är att hämta min mobil.
Glömde den i rossön.
Varit rätt stressfritt utan mobil, då jag hatar att prata i telefonen men man märker att det åtminstone iståfall behöver hemtelefon.

Kommentarer
Postat av: frida

tråkigt:( vad betyder kexa jag tror det betyder kräxas men var ändå inte riktigt säker du hade stavat mer fel fast det kan du väll kolla själv! mammma sa att hailey skulle komma på onsdag nästa vecka som jag hörde för Micke skulle komma med henne också skulle han koppla in non barn-stol i mammmas bil för mamma sa att vi skulle fjälsjö markanden asså på dan när det finns karuseller och tåget när domär fjantiga och sånt därt som på andra markander!!! jag hörde att du skulle kommma hit om du fick byta helg! kram frida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-25 @ 15:48:27
URL: http://princessfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0