Livet

Åh, jag skriker.. Jag är så frustrerad...
Men livet har sina förunderliga vägar och jag bara räknar dagarna nu.
Men tills dess kommer det bli tungt!!
Och vid varje tillfälle blir jag bara mer självsäker på det rätta!

Ledig i helgen iallafall. Skönt, för man blir trött i sinnet mer än kroppen av jobb.
Men jag klagar inte, är så glad att jag får tjäna pengar!

Hailey och Micke är och handlar och jag sitter här och borde städa.
Noelle sover.. Men jag känner mig lat. Det känns så tråkigt!
Tror jag ska lägga mig i hammocken och läsa istället och städa imorrn.
Har ju köpt en ny bok. Var ca. 1½-2 år sen jag läste en bok sist, så man får ju passa på då det är lugnt!
Nu är det ju någorlunda fint med.

Idag har IKSU stängt, så då behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag ska ta en löprunda istället för att styrketräna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0