Magsår?

Efter denna vecka core det ju inte helt otroligt...
Skulle ut i lördags, hade barnvakt för första gången på hundra år ungefär.
För det första var nog inte alkohol det bästa för min stressade mage, sen drack jag för mycket...
Kexade och åkte hem - Kvällen förstörd..
Dan efter, mådde fruktansvärt dåligt... Illa och kräktes mera...
När jag bara började må sämre och sämr eoch mådde illa fortfarande kl.åtta på kvällen tänkte jag att det var skumt..
Kräktes igen... och jag hade så ont i magen och en stor klump i magen med.. kräktes även lite blod.. låter inte bra...
Fick tilslut i mig gräddfil, det enda mjuka och lena "maten" som var laktosfritt och liknade youghurt...
Låg och höll mig från att kräkas och efter nån timme blev det bättre och jag kunde somna vid elva..
Men fy, hela helgen förstörd:-(

Och nu väntar bara plugga... Och en gastroskopi... *usch, ryser*
Men ska nog inte göra den idag, måste fasta och idag måste jag försöka få i mig nåt..
man får göra dne vilken dga man vill mellan två och tre..
Men är nog bra, kan knappt sova längre för jag har sån halsbränna...
Men ändå.... huvva..

Annars har Noelle nu äntligen börjat gå på riktigt!!
Lill-jänta min:-D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en bra vecka! :)

2008-06-02 @ 06:55:28
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Karro

Men stackars stackars min söta Anna! Vad jag tycker synd om dig.. uscha! När du väl ska ha roligt osså blir allt bara kattskit. Hade på ljudlöst igår när du ringde och antar att du hade det när jag ringde sen :P Eller försökte sova! Men jag kab ringa en snabbis ikväll när vi är på arlanda! Vad ROOOOLIGT att Noelle har börjat gå :) :) Jag vill se, jag vill se :) Pussar o Kramar till Er Alla

2008-06-02 @ 10:11:14
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0