Min första dag på Gyn

Min första dag på Gyn idag. Det kändes riktigt bra!
Liten avdelning, bra organiserat, trevlig personal.
Kommer bli toppenbra ställe som vikarie i sommar!

Ska lägga upp bilder nån dag då jag har tid.
Haft treårskalas för Hailey och sen var jag och Hailey på cirkus i söndags.
WOW, sa Hailey ett X antal ggr.
Gud så mysigt vi hade det!

Nu ska jag kika på fotbollen en sväng och sen sova och upp tidigt.
Men vad för det, då jag fick sån bra arbetsplats i sommar!!

Läste nyss aftonbladet och fick se ett bekant ansikte:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2648167.ab
(LÄGG MÄRKE TILL ATT JAG NU KAN GÖRA EN LÄNK)
Min pojkvän i högstadiet spelade hockey med honom och jag visste inte att han var med i tv.
Var skoj och se iallafall, men tråkigt för honom.
Finns även folk från småbyar i Ångermanland som hamnar i aftonbladet..

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha ja, han har man ju sett i Debatt ett antal gånger! :)

2008-06-11 @ 21:26:30
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0