Min fristad

Varit i Rossön i helgen. Varit underbart!
Min fristad där man får ta det lugnt hos mamma, som alltid står i.
God mat, en lillasyster som är världens hjälpsammaste och fixar biffen!
En superduktig liten hjälpreda och mysiga är dom mina syskon:-D

Träffat Rebecca och Amanda m.fl.
Var ju inte igår.
En rolig lördagkväll som behövdes, med inslag av alkohol och spel:-)

Idag började jobb igen, men det känns också bra.
Dock lite väl lugnt här, må jag säga.
Tog en löprunda och sprang 4,5 km och efter en runda tänkte jag att jag tar en till och går det jag inte orkar.
Sprang hela, lättsprunget var det och vips har jag sprungit mina första nio km i mitt liv:-)
Jag känner mig nöjd som attan!

Nu ska jag "jobba" vidare i lugnet.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Amen vad tusan. Jag var ute och sprang idag igen, me tusan vad tungt det gick. Måste nog träna för att orka hinna med dig runt på bäverloppet!!



KUL OCH TRÄFFA DIG IHELGEN! :) <3

2008-06-17 @ 21:12:10
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0