Släktforskning

Min svärfar har en blogg där han har sin släktforskning upplagd.
Nu har någon hittat dit och skrivit en kommentar på min blogg att hon hittat släkt där.
Du som skrev får gärna lämna din mailadress så jag kan vidarebefodra den till Ulf, för du hade inte lämnat någon.

Idag har vi varit och åkt skoter i Havsnäs, var så jävla roligt att köra lite fort.
I påskhelgen har vi också åkt mycket skoter, men med pulka efter skotern.
Jag har kört med pulkan och det var ju spännande.
Igår var vi upp på Gitsfjället och någon vackrare vy än fjäll och klarblå himmel med strålande sol finns inte.
Jag rensade verkligen hjärnan!!
Hailey har lekt med sina fem kusiner och sin morbror.
Och jag och Micke har suttit och spelat kort med Mattias(min bror) och hans fru Gabrielle.
Och som til påsken hör, har vi stoppat huvve fullt.
Riktigt trevligt har det varit!!

Imorgon ska jag lämna in ett arbete och jag har filat på det sista idag. Tyvärr upptäckte jag att det fattades EN bok, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Lämnar man inte in får man inte redovisa och då blir jag inte godkänd på det kapitlet. Får väl fixa det på nåt sätt.

image403
Sötnosen min



Kommentarer
Postat av: lillasyster

vad söt hon va! är det haileys docksäng eller? vad hon såg arg ut noelle, jag kängtar tills ni kommer hem hur många dagar ska hon stanna?

kram frida:) hälsa hailey och noelle!!!!

2008-03-25 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0