Somnar snart...

... Har "jobbat" natt inatt.
Mådde nästan illa igårkväll redan vid tio då jag höll på dö av trötthet.
Somnar i vanliga fall halv tio.
Sen vid elva tog jag en koffeintablett jag fått av Yurika, i nödfall.
Men jag hade kräkts annars.
Så jag tog den och efter tolv började jag piggna till.
Sen var jag lagom pigg fram till halv fem, fem och nu håller jag på nicka till hela tiden.

Det har hänt en hel del inatt, så det är väl även därför man hållt sig vaken.
Men nu är det så segt:-(
Längtar att få åka hem och sova!!


I fredags såg jag en operation till.
En penisamputation, sug på den ni;-)
Det var intressant och jag såg hela tiden vad som hände.
Stannade kvar tills dess den var av.

I helgen har vi annars tagit det lugnt.
Tagit lite promenader med Noelle och Hailey med fåret i sin vagn.
I söndags åkte hon skidor:-D
Mattias kom i lördags och vi gick ut, det var ju sådär jag kommer ju inte in nånstans eftersom det är 23 överallt.

Nej, nu ska jag kika på panduro och längta till min säng med mina skönaste påslakan!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Börja skratta när jag läste "sug på den ni" =)Har ju som sagt lite konstig humor. Måste iaf ha varit en intressant upplevelse fast den var så tragisk ändå. Fast ibland finns ingen återvändo. Hoppas mannen var så pass gammal så penisen inte blir så saknad...fast hur gammal skulle man måsta bli som man utan att sakna sin penis ? Hursomhelst, så är det så roligt att läsa dina inlägg och alla upplevelser + om dina söta barn. Önskar dig all Lycka, ska du veta. Ha en underbar Påsk där i Borga. Kanske vi ses.Vi ska nämnligen upp på lördag och hälsa på Tom och Emmalisa + hennes föräldrar om vädret tillåter.De har oxå en stuga där i backen =)
Kramar i massor så länge !
//Karin

2008-03-21 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0