Ååh, min fina Nello

image479

Var ute och avverkade en löprunda igen och det var tungt i kroppen.
Efter halva varvet ringer mobilen och det var min Hailey.
Jippi:-D
Pratade medan jag sprang, för jag blev så glad att höra allas röster.
Så vips så hade jag sprungit hela rundan.
Att få prata med dem gjorde att jag fick krafterna tillbaka!

Nä, nu är det bäst att jag plockar undan lite.
Har tappat bort min matlust också.. Kom tillbaka, hallå??
Kanske blir bättre i och med att mitt blodtryck går upp, hoppas!
Jag dricker och dricker och rör på mig, så jag hoppas de blir bättre.
Men idag mådde jag så illa av yrseln och då är det inte lätt att komma sig för nåt, även om det blir bättre efter ett tag.
Sea-sick feeling.. BLUÄ!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, så gulligt!
:-)

2008-05-17 @ 21:49:56
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: frida

vad söthon var!när var det där det var iallafall inte när vi vsr där kanske efter vi hade åkt och innan dom åkte till havsnäs!!!!!!!!

kram jag längtar tills ni kommer till
sommar

2008-05-18 @ 08:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0