Hunnit massor

Utom att träffa mina barn.
Imorgon eftermiddag då jag slutar halv fyra har jag inte träffat mina barn på över 2,5 dygn.
har jobbat och pluggat på MB resten av tiden i två dagar.
Från halv nio och slutade jobba halv tio igår. Idag från kvart i sjuk och kom hem åtta. Man blir ju tokig för mindre!!
Det känns som om hela ens liv upptas av skolskiten....(bara lite less just nu)


Skickade iallafall in mitt arbete idag och nu är det jobb imorgon, familjetid fredag och plugga igen på lördag.
har tenta och opponering nästa vecka.
Även ett kalas mitt upp i alltihopa. Därför vill jag plugga bort det mesta i början på veckan så jag kan spendera fredagen med min treåring:-D

Farten är verkligen uppe då man har mycket att göra. Tror jag gör mer då än när jag har tid och är ledig. Kom hem kl. 20.00 och har nu städat en toalett, bakat 30 muffins och tvättat två maskiner och vikt en.
Vissa dagar man är ledig så vill man slappa och mysa med familjen istället för städ.
Men har man "liks" eld i baken så..
Som mamma säger, när hon satt sig ner efter maten: "Nu är det bäst man gör ett ryck".
Man känner inte att man är trött, förrän man sätter sig ner. Så rätt, mamma lilla:-D

Kommentarer
Postat av: karro

Jag som tänkte ringa dig igår.. det var ju tur att jag inte gjorde det, så du hann med så mycket :) Duktiga Anna :) Du får gärna ringa mig nåt i helgen när du har tid. Skulle va roligt o hinna prata innan jag o Jens far! Hoppas ni bara mår bra! Måassor med Kramar

2008-05-30 @ 08:49:09
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Zara

Hej Anna!
Jag fick hög puls bara av att läsa om ditt tempo, ta det lugnt. Du är så himla duktig så det går bara fint hur som helst. Ang pat så hörde jag att han var dålig, men inte att han gått bort. Tråkigt. Ha det bra kram Zara. Ps vilken flopp med strejken.

2008-05-31 @ 18:54:29
Postat av: Marie

Du ä himla fin i brunt hår iaf! ;) Krams

2008-06-01 @ 23:42:41
URL: http://GossipByMarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0