Morsdag

Ja, dagen var underbar och jag tog mig verkligen tid för att vara ledig!
Jag skulle få sovmorgon och de små krypen klev ur sängen vid sjutiden.
Jag låg kvar och tänkte kolla klockan så det inte var hiskeligt tidigt, men den var ju sju.
Så jag ropade tyst på micke som inte hörde...
Ahh, kliva upp och gå på toaletten och då hörde de mig.
Tillbaka, blunda och så kom de med present.
Tre glas till min samling, så nu har jag 12 vin- och champagneglas:-D

Sen åt vi amerikanska pannkakor med varma jordgubbar till frukost. Lyxfrukost!

Sen var vi ute hela dagen lång.
Vi lekte, satte sallad, cyklade på COOP med Alva och jag och Alva vann över Hailey och Micke:-P
Sen bikade vi hem och då åt vi korv ute på altanen.

Sen var vi ute och barnen lekte på i det nyuppsatta pippitältet och Yurika kom även förbi och förgyllde dagen:-D
Sen gick hon och Alva hem då Björn kom och vi tog en promenix i solen. Så härligt!!
Hem grilla, göra klyftpotatis och sallad. Sååå gott!!!
Sen åt vi tårta, som jag valt.. choklad.

Det roligaste på hela dagen var att Hailey åt hur bra som helst och hon sa också när hon fick tårta att det var det godaste hon nånsin ätit.
Sen utbrister hon efter en stund, "DET HÄR ÄR DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV"
Haha, gud vad vi skrattade!!!
Och det var det verkligen, den bästa dagen i mitt liv med!!

Känner verkligen att vi umgås nu, när vi är med varandra.
Tror det är därför jag tränar ibland och får "egen-tid" och Micke har nu börjat spela fotboll.

I fredags somnade jag kl. åtta och har varit trött hela helgen. Det är inte förrän igår jag fått krafterna tillbaka. Men har fortfarande ont i halsen. Men kl. åtta.. tidigast jag somnat nångång tror jag...

Nej, nu är det pluggning. Det kommer bli en hård vecka... *drar i håret*

Kommentarer
Postat av: Karro

Förstår Hailey att det var bästa dagen i hennes liv. Ni verkar ha gjort hur mycket roligt som helst :) Hon är så söt Hailey Bailey! Puss

2008-05-26 @ 17:54:59
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Anna
Låter som om du har det bara fint med din lilla familj. Fin bilder på dina söta flickor. Kram Zara

2008-05-26 @ 20:47:42
URL: http://dromstugan.blogg.se
Postat av: frida

gud så härligt det hade jag också villa gjort för här var det ingen bra morsdag! men det verkar varit väldigt bra morsdag i umeå!! jag längtar till ni kommer upp för då blir det skojigt och speciellt när
vi hoppar studsmatta fast du håller ju på kissa på dig hela tiden säger du ju!hihi:) det är kul när micke och andreas hoppar upp mig för då flyger så innot skogen det är inte klokt asså!! också hailey da fast micke hoppar inte lika högt när hailey är med!!men hon flyger ju lite endå visst?? men det kommer iaf bli roligt hoppas jag men det är det ju alltid när ni är hemma fast det inget kul när ni åker
igen då blir det långtråkigt igen!! mamma sa att Hailey skulle stanna och sova nåra nätter tilll själv till sommarn? nu måste jag nog gå och lägga mig det är skola imorn fattar inte det är så himla långtråkigt tycker inte du det?

tusen kramar & pussar lillasyster frida:)!!:)

hälsa alla och speciellt hailey & noelle!!!!!

2008-05-26 @ 21:41:20
Postat av: Anonym

Vilken härlig Morsdag.....du är nog världens bästa mamma!/Kram Gudrun

2008-05-27 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0