Så tyst

Min familj bestämde sig för att åka ner till svärföräldrarna över helgen. Lustigt och hastigt igår em.
Trodde det skulle bli skönt med lite tystnad, men det är för tyst...
Var tvungen att gå in till grannarna nu ikväll och titta lite på bolibompa med Alva.
Var skönt att höra ett barn som pratar med 1000 decibel, precis som det ska va!!
Jag och Alva är kompisar:-D
Men jag saknar min småtroll.
Efter en vecka "utan" dom(Borta flera timmar och trött då man kommer hem) så känner jag att jag vill kramas med dem och leka.
Men jag har ju mycket att göra, så det är väl mer rättvist att få vara hos farmor och farfar och leka!!
Var tvungen att gå in på Barnens hus och köpa en liten present till, till H:s födelsedag.

Ikväll var jag på bio med Yurika, "What happens in Vegas".
Var typ 1½ år sen sist.
Vi måste börja göra mer jag och min sambo. Var skönt att hitta på nåt för en gångs skull.

Tog en löprunda igår igen och jag sprang 4,5 km på 28 minuter.
Inte så illa pinkat tycker jag, med tanke på min dåliga form.
Flåset var förvånansvärt i bra ändå, men benhinnorna värkte.
Alla trappor till Urologen och onken kanske börjar märkas;-P
Som tur var kändes det OK i benen imorse igen.

Ska väl gå och sova då.. ENSAM:-(
Ska upp och städa lite imorrn, sen iväg och träna Bodypump(så längesen...) och sen spendera dagen på MB(medicinska bibl.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0