Yrsel

Mått rätt dåligt hela dagarna i princip i snart 2 veckor. Mår illa till följd av yrsel, känner mig åksjuk.
Så skulle några studenter från T2 kolla blodtryck och då tänkte jag att jag kollar, det var ju ett tag sen.
Övertryck på 90 kanske var orsaken till mitt dåliga tillstånd.
Vet att det inte är farligt lågt tryck, men det är rätt jobbigt att känna sig som om man är ombord på en båt ständigt.
Har aldrig haft så här lågt förut, brukar åtminstone ha 100, nån gång 95 men oftast tom 110.
Jaja, hoppas det går över.

Nu ska jag ut och springa, blir faktiskt bättre av luft och motion för stunden iaf.

Kommentarer
Postat av: Karro

Usch, stackars dig Annis.. jag tycker verkligen synd om dig. Du som behöver all energi du kan få. Två sötnosar som säkert vill va med sin mamma när du kommer hem från din praktik som inte lär vara lätt.. Längtar efter att prata med dig, men just nu har jag en lånetelefon som man knappt kan prata i.. den jag pratar med låter som en robotröst :P Så jag ska ringa dig på en gång när jag får tillbaka min gamla :) Hoppas allt är bra förutom den där yrseln.. Pussar o Kramar till er alla

2008-05-15 @ 23:46:35
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0