Amandas utmaning

Skriv ner 5 saker som irreterar,stör er eller saker ni bara tycker är dumt i vardagen.

1. De som röker i busskurer, eller ex. just utanför ingångar så jag måste stå utanför busskuren i regnet eller passivt få suga in den där nedsvärtande sotröken i lungorna för att komma ut ur affären!! Eller de som röker precis bredvid mina barn, ännu värre!!

2. Egoistiska människor, som kör över andra totalt för att alltid få sin egen vilja igenom.

3. Små fjortisar som sitter och skriker och gastar på bussen.

4. Såna som tränger sig före i kön.

5. Grannar som bankar och spikar i timtal, då mina barn ska sova så de inte kan somna alt. vaknar stup i kvarten.

Trodde det skulle vara lätt, men det var svårt ändå. Är säkert saker jag stör mig på hela tiden, som jag tycker är värre än de ovan nämnda. Men kommer inte på dem just nu iallafall. 1 kvarstår dock som numero uno ALLTID!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha:D bra att någon våga sig på min utmaning! :) Hoppas allt rullar på för dig, även fast allt är som det är. Du får tänka på att de är en annan dag imorgon, dom dagar det är verkligen dåligt! Jag älskar dig!:)

2008-11-16 @ 20:05:38
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Yurika

tar inte åt mig det där du skrev om grannarna =) för mitt barn sover också ungefär samma tid.

2008-11-16 @ 21:15:56
URL: http://yurika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0