Ännu en

Lika bra att fortsätta då!

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag blev utmanad av Karro på följande: Berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa.
Så här kommer sju saker om mig:

1. Jag är inte längre rädd för spöken, fast tror stenhårt på att de finns(vilket är rätt otroligt ändå, eftersom jag inte tror på ett liv efter döden..)

2. Varje kväll då jag ska sova, tänker jag på att jag ska äta nyttigare dagen efter.

3. Jag är morgontrött och även om jag somnar kl. 20 på kvällen är jag högst motvillig att kliva ur sängen före 7 på morgonen(och helst 8). Vilket rimmar dåligt som som småbarnsmamma med 2 pigga små frön!

4. Jag hatar att handla kläder, eftersom inget passar. Blir otålig av att gå i timmar och titta på kläder också, så otroligt tråkigt.

5. Jag tittar oftast på tv tills jag somnar utmattad.

6. Jag är en otroligt orolig och känslig själ.

7. Jag lider av psykosomatiska åkommor.

Jag utmanar de som vill, då de få jag känner som har blogg redan har blivit utmanade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0