Illamående

Tänkte håller jag på bli magsjuk?
Sen kom jag på att det är den nya medicinen som jag äntligen pillade i mig imorse.

Jag tog min sista tablett av den andra igår, så idag kommer jag ha dubbelt påslag vilket ger mer biverkningar.
Men sen kommer det inte bli lika mycket och länge som förra gången, då jag redan har en nivå av seretonin i mig.
Fast det här var en annan typ, så jag kanske måste kombinera med en till efter en period med den här.

Imorgon är det klassfest och Micke erbjöd sig att ta barnen så jag fick gå.
Men känns inte lämpligt att dricka då jag nyss bytt medicin och det känns tråkigt att vara nykter bland alla fyllskallar.
Dessutom kommer jag ju återigen börja en ny klass efter jul..
Har ju knappt hunnit lärt känna dessa, då vi bara spenderade tre veckor i skolan innan jag slutade.
Känns tråkigt, för det fanns en hel del goa tjejer där.
Kom väldigt bra överrens med en tjej i min basgrupp.
Åh, så tråkigt.. jag har liksom ingen tillhörighet till nåt längre!!
Jaja, ny kula efter jul då.

Idag har vi iallafall varit och fikat på min skola, som Hailey ville.
Hon blev jätteglad då jag sa det.
Men blev lite sent med lunch, pga av fikat så nu ska vi snart äta upp resterna från igår.
Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej, på ett sätt vill jag inte fylla arton heller. Men nu vill jag jäklar i mig inte stå utan för krogen längre:P

2008-11-08 @ 18:36:14
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Det är jag som skrivit till dig under anonym förut. Hur mår du nu? Är den allra mörkaste perioden över? Angående din sjukskrivning så förstår jag dig. Man VILL men kan inte. När jag var som sämst var det en otrolig utmaning att kunna sätta sig framför datorn och kolla Aftonbladet ex. Inte för att det var så noga eg.... Man noterade inte mycket omkring ändå. Men folk förstår inte alltid hur en sån liten sak kan vara så svårt. Stressa dig inte in i något... Ta små babysteg istället och du ska se att det kommer att ljusna. Kram på dig!

2008-11-09 @ 14:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0