Jag lever

Jag har bara inte orkat uppdatera.
Orkar inte heller lägga in några bilder än.
Ska fixa en nätverkskabel, så jag förhoppningsvis får internet hemma i min egna lägenhet snart.

Jag mår något bättre iaf. Går upp och ner, men det är ganska okej.
Inte nattsvart.
Känner mig dock rätt fysiskt svag, just nu.
Dålig näringsbalans och ojämnt intag av mat under en lång period börjar visa sig.
Ibland mycket, ibland inget, ofta skräp eftersom min kropp bara skriker efter fett och sött då jag äter så ojämnt.
Sen är jag alldeles skakis. Men kanske kan vara påverkan av den nya medicinen med.
Vi får se om det går över.

Har haft barnen sen i fredags och det återspeglas i dem att jag mår bättre.
Men imorgon åker de till sin farmor och farfar.
De kommer nog få roligt, men det börjar faktiskt kännas lite tråkigt att jag blir utan dem tills på söndag.
Trodde det skulle vara bra att vara själv, då jag inte haft så mycket energi men det har varit så bra de sista dagarna.
Men det är bara några dagar ju och iofs så skulle ju Micke ha tagit dom på fredag, då hans vecka börjar.
Så egentligen är det ju bara två dagar!!
Och sen så kommer jag hitta på andra roliga saker denna vecka.
På fredag ska vi gå och bowla bl.a.

Nu ska jag surfa vidare innan jag ska hämta dom små fröna.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0