JÄVLA HELVETES SKIT FAN

Jävligt omogen rubrik, men det skiter jag i.
Det bara skriker i kroppen just nu.
Och jag mår illa som en, ja, jag vet inte vad.
Jag hade hoppats bli bättre tills idag, på alla plan då barnen kommer hem.
Är ju inte jag som ska ha dem, men som det är nu så måste jag nog vara några dagar till hos Micke.
Dessutom vill jag vara med mina frön!!

Jag hoppas innerligt, det blir bättre då det gått några dagar till.
Idag är det dag 10 med denna skitjävla medicin...
Jag vill bara slänga den i sopkorgen, men vet ju att det förhoppningsvis är övergående detta.
Den förvärrade ångesten med hoppas jag!!
Nu ska jag gå och ta det där pillret, jag gruvar mig så förbannat för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0