Julklappar

Idag ska jag på stan och inhandla julklappar med Micko!
Så mysigt, även om det inte finns alltför mycket pengar att spendera.
Men då får man vara uppfinningsrik istället!!
Sen så ska vi köpa present, för vi ska på 4-årskalas på söndag.

Ikväll kommer min kompis Jonas och hälsar på mig.
Hoppas bara han hittar fram, för jag kan ju inte lämna barnen själv för att lotsa honom.
Dessutom är jag sämst på dirigera vägen på telefonen.
Ska bli roligt med sällskap!!
Finns en ljusning med att börja i ny klass iaf och det är att han ska börja om till våren också.
Då känner jag EN person iaf:)

Igår var vi även till grannarna och hälsade på.
Och vi rullade köttbullar till middag.
Men igårkväll var jag faktiskt trött, så jag låg i soffan hela kvällen.
Men somnade sent ändå och vaknade första gången halv 5.
Är väldans pigg av medicinen och ångesten kommer på morgonen, så de tär svårt att somna om.
Men det gör inte så mycket, för nu har jag den bara på morgonen och sen går den i regel över.

Sen pratade jag även med min fina moster igår, det var trevligt.
Vi pratade mycket om stress.
Sen så tackade jag ja till ett kalas och jag längtar, för det kommer bli så roligt!!

På fredag så börjar jag hos min "riktiga" terapeut och jag hoppas vi kommer klicka.
Jag vill börja jobba med allt nu.
Samtidigt vet jag hur dåligt jag kommer må på ett sätt, då man måste fundera över alla grejer som gör en orolig.
Ibland är det lättsamt att stoppa huvet i sanden, men det funkar inte i det långa loppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0