Klumpen är nästan borta nu

Jag bestämde mig för att klumpen inte finns.
Nu har jag äntligen kunnat börja äta mer igen.
Den där spärren finns fortfarande kvar lite av, men jag tänker skita i den.

Nu när biverkningarna börjar ge med sig, verkar medicinen inte så hemsk heller längre.
Vet ju inte riktigt hur den kommer funka men, det tar upp till 4 veckor innan man kan bedöma effekten.
Har fått tillbaka lite av mina besvär på nätterna som jag hade för nästan exakt ett år sen.
Min gamla medicin tog ju faktiskt bort dem sakerna ganska direkt.
Men det är väl så det är. För och nackdelar med allt.
Jag får annars fortsätta prova tills jag hittar nån som passar mig.
Har slutat med att nöja mig, jag kräver det jag har rätt till för att bli bättre.

En positiv sak är att jag nu äter, men inte känner mig så sugen längre som jag gjorde av min andra medicin.
Jag gick upp nästan 8 kg av den och åt konstant.
Dock ser jag nu fram emot att äta, men när jag väl äter smakar det sådär.
Hoppas det fortfarande är sviterna från att inte haft nån vidare matlust, eller en övergående biverkning.
Vi får väl se!!
Hursomhelst, även om inte vikten är allt så får för mycket mat mig att bli slö och mer deprimerad bara det.
Men å andra sidan mår man ju sämre av att inte ha nån matlust alls heller.
Vikten är ju inte heller allt, men det är inte roligt att inte få på sig kläderna;)

Go Natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0