Min dotter, den bottenlösa;)

Min minsting kan äta som en oxe.
Med hennes storasyster har vi alltid fått kämpa med maten, hon tar små myrtuggor och äter sååå långsamt!!
Men Noelle hon äter som bara den. Nästan så man får hindra henne tillslut.
Iallafall så var det enda som var inom räckhåll idag efter maten, rå rödlök.
Hon tuggade och jag tänkte att nu spottar hon snart.
Men nej, så jag frågade om det var gott??
"Mmm", svarar hon och skiner upp!!
Haha, sen tar hon en till.
Man tager det man haver..(inom räckhåll)

Sen har Noelle kissat flera gånger på pottan den senaste veckan.
Hon har fått gå utan blöja och de första dagarna kom det på golvet.
Men nu har hon börjat hålla sig.
Och ibland börjar det komma och då håller hon sig, så hon kan kissa resten på pottan!!
Duktig tjej, säger man hela tiden och klappar händerna.
Så idag sa jag i ett annat sammanhang att hon var duktig och då började hon klappa händerna och skratta.
Go´fis:)

Blev mycket tråkigt barnskriv idag, men efter veckor av tråkigt ångestdravel så kan ju det vara omväxlande nyheter!!
Sitter här nu och kikar på idol och fryser om nosen.
Maten smakar skit just nu, känner ingen skillnad. Allt smakar samma.
Jaja, tur jag hade gått upp så jag har att ta av;)
Se, jag var tvungen att skriva nåt tråkigt ändå!!

Kommentarer
Postat av: littlesister

jaha då kanske det är bäst och ta fram pottan när ni kommer för jag har den på mitt rum för dockorna andvänder den!! hehe:P

2008-11-23 @ 08:00:32
URL: http://princessfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0