Puh..

Jag kommer få pengar från CSN imorgon, så ännu står jag inte på bar backe!!
Hoppas bara det löser sig med FSK snart, så jag vet att pengarna jag fått inte blir förbrukat studiestöd!!
Det vore fruktansvärt.
Men inget jag kan göra nåt åt, för nu är det som det är.
Så det blir isåfall ett senare problem!

Lite bättre dag idag. Tackar min fina faster som ringde mig på en lördagkväll.
Jag blev lite peppad, mer än jag blivit hos min terapeut.
Jag tror kanske den här medicinen funkar ändå.
Men inte fullt ut såklart, jag måste ju göra det största jobbet själv.
Men ibland är man otålig!!
Och jag läste biverkningarna som följde med medicinen istället på för fass.se och där är det tillagt ytterligare saker.
Så nu känner jag mig lite lugnare.

Idag måste jag ringa tandläkaren också, för jag har ont i tänderna.
De har tagit mycket stryk de senaste veckorna.
Hoppas det inte blir alltför dyrt.
Men jag måste ju, så det är bara att bita i det sura äpplet.

Magen krånglar inte heller så värst längre, har börjat äta losec och det hjälpte redan på andra dagen.
Det behövde min mage.
Har även varit lite hungrig både igår och idag, så det kanske tar sig ändå!!
Men man ska inte säga för mycket, men det måste ju ändå va bättre med hopp än hopplöshet!

Skickar en tanke till alla mina nära och kära, jag är så glad att alla finns!!
KRAM från lilla mig:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara få skriva att du har dom sötaste små flickor jag sett, va stolt!! //en östersundsbo :)

2008-11-25 @ 00:21:40
Postat av: Klicka på länken =)

http://www.utbildning-co.se/sv/peppa/peppa.asp

2008-11-25 @ 00:29:09
Postat av: Anonym

Du vet väl att du får vara extra noga med tänderna, man blir muntorr av vissa mediciner! Lycka till hos tandläkaren, det går säkert bra!

2008-11-25 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0