Resume´

Har i helgen varit Östersund hos Linda.
Vi har festat och umgåtts, tiden har gått så fort.. Så det kändes inte som om vi hann så mycket mer.
Jo, vi fikade på lördan på PAUSE.
Fest är lika med ökad ångest dagen efter, men lyckades väl manövrera den rätt bra trots allt.
Men känns som om det är påväg neråt igen, av olika anledningar.
Det går väl upp och ner, men jag är ändå glad att jag tog mig iväg.
Saknar dock mina barn som bara den, jag längtar tills jag kan gå och hälsa på dom sedan idag!!

Efter imorgon vet jag egentligen inte vad som händer.
Det känns väldigt oroande..
Hoppas min studievägledare ringer snart och berättar vad hon kommit fram till.
Sen blir det ju träff med terapeuten imorgon som är väldigt ivrig på att jag ska börja.
Jag är väl egentligen också det, ur en synvinkel men tror inte det kommer gå så bra.
Jag har för mycket nu för att kunna koncentrera mig på studier och för mycket för att kunna ta så stort ansvar som det skulle innebära att gå ut i äldreomsorgen.
Dessutom måste man ju ge väldigt mycket av sig själv i vården och det är absolut inget jag klarar av just nu.
Och skulle jag lyckas på nåt vänster, så blir det ingen energi kvar till mig själv.
Jag vet inte, vi får väl se vad som händer för man kan ju inte göra så mycket annat än att vänta.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Karro

Du gjorde det bra som tog dig ända till Ö-sund med den hemska långa resan det tar... jag vet ju som sagt.. Bra att du fick ha lite skoj och träffa Linda!



Jag hoppas verkligen det går bra för dig med både samtalet imorgon och med studievägledaren idag!

Du behöver lite positiva nyheter!



Min helg har varit jättebra! Vet att jag är svår att få tag på, men det är bara att ringa mig igen och igen och igen när du vill :)



Ta hand om dig!! Puss o Kramis

2008-11-03 @ 13:50:44
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0