Saknar mina skruttar

Men fick veta att allt hittils går bara fint, så det känns roligt för dom!!

Oron sitter kvar i magen, men igår på kvällen var jag med Björn, Yurika & Evelin och då kändes det bättre!!
Den sitter som knäck i kroppen då jag vaknar på morgonen, men långsamt brukar den klinga av lite mot kvällskvisten.
Iallafall den senaste tiden.
Konstigt, förr hade jag jämt mest ångest på nätterna.

Jaja, ikväll ska jag på föräldramöte, så då får jag åtminstone se lite folk.
Och imorgon är Micke ledig, så då ska vi kika på julklappar.
Och på kvällen blir det bowling.
På lördags ska jag nog på bio.

Önskar att det skulle gå lite bättre med maten under dagarna, för jag vill börja träna.
Men det har ju blivit en ond cirkel av allt.
Jag tror mitt välmående skulle bli bättre av mer motion.
Eller det vet jag att det skulle, för det har det blivit en gång förr!!
Och bra mat ger mig bättre humör och mer energi.
Synd bara att den nyttiga maten just nu stockar sig allra mest i halsen, det är ju mer fibrer i frukt, grönsaker och fullkorn som lätt fastnar.
Imorse fick jag hålla mig för att inte kräkas upp en ynka youghurt.
Men inatt, då fick jag i mig en korv då jag blev bjuden.
Ja, då går det minsann bra att äta...
Jag är lever i upp-och-nervända världen för tillfället!!

(Som vanligt skriver jag bara när det är dåligt, märkligt.. Men det är nog endast då jag har behovet att skriva av mig!! Tråkig blogg, men det är ju valfritt att läsa såkalrt!!)

Kommentarer
Postat av: Yurika

Men Anna,det var en så god korv! brun och grå..mums =) Tack för att vi fick vi vara med dig! kram

2008-11-13 @ 16:13:27
URL: http://yurika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0