En liten tanke

Tanken är ju att jag ska kunna börja skolan igen måndag om nästan två veckor.
Då är tanken att jag ska skriva min C-uppsats.
Känns lite sådär halvtungt, men kom på att jag kanske kan skriva om ångest ju.
Det skulle ju vara väldigt bra, eftersom att det är något jag läser med stort intresse om just nu ju för min egen skull.
Så därför skulle det ju inte kännas tungt, utan väldigt lärorikt!!
Ska till studievägledaren imorgon för att diskutera om hur jag ska komma tillbaka till skolan, så då kanske jag kan kolla lite mer.
Blev bara så glad, då jag kom en så bra idé som kanske kommer få mig att klara av skolan!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Kul när folk tittar in och lämnar kommentarer. Jag läser till Audionom, och det är jätteintressant. Är på termin 3. Så du har redan hunnit med att få två barn, vad mysigt! Det verkar vara en del som skaffar barn även under studietiden... kanske inte är så tokigt som man först tänkte. Ses på FL :-) kramar

2008-10-21 @ 20:16:51
URL: http://emmassidor.blogg.se/
Postat av: Lena

Hejsan! Tycker det låter som en utmärkt idé att skriva c-uppsats om det du vill veta mer om... Blir alltid lättare att läsa information och sedan också skriva om någonting som är intressant för en själv! Det blir så mycket lättare att göra det intressant för andra också då... Tänker på dig! Kram

2008-10-21 @ 22:31:14
URL: http://lenas-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0