FAN

Nu lägger jag ner, jag gör mig ju ändå inte hörd.
Mötet med läkaren idag gick åt skogen och jag tycks inte göra mig förstådd.
Så nu tänker jag svära ut alla svordomar jag hört tyst i mitt huvud och sen får jag väl fortsätta med: I N G E N T I N G!!!
FAN FAN FAN!

Ja, jag svarar inte när nån ringer nu och kommer inte börja i första taget.
Jag orkar inte prata med nån, tänkte så ni vet.
Så ni kan sluta ringa.
Skicka ett sms om ni vill nåt viktigt, annars kan ni låta mig va ifred eftersom jag ändå inte har nån energi över för att ljuga för nån. Som jag gör annars.

Kommentarer
Postat av: Yurika

jag skickar iaf ett må bra kram till dig =)

2008-10-09 @ 20:16:27
URL: http://yurika.blogg.se/
Postat av: kristin elverum

Oh jag blir sååååå ledsen när jag ser att du mår skit! KRAAAAMMMM på dej!

2008-10-09 @ 21:01:11
Postat av: Emma-Lisa

Klockrent! Ingen av de andra här gissade rätt, Ett poäng till dig Anna ;)

2008-10-10 @ 18:13:43
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejsan Anna !

Skulle vilja skicka dig ett sms nu, vännen. Verkar som om det är tungt för dig just nu. Ibland är det så. Jag vet. Nu har jag ju inte ditt mob.nr så jag kan inte det men du ska veta att jag finns här om det är nått. Var rädd om dig så länge !

Kram Karin

2008-10-11 @ 13:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0