Fördriva tiden

Den senaste tiden har ju varit tung.
Så jag har delvis fördrivit tiden med att läsa roliga historier och kolla på komedier.
Så här bjussar jag på några av dem jag hittat:








En man och hans fru är ut och kör med bilen och blir stoppad av en polis.
Då uppkommer denna konversation:
Mannen: "Vad är problemet, konstapeln?"
Polisen: "Du körde i minst 75 på en 50-väg."
Mannen: "Nejnej, jag körde i 60."
Frun: "Åh, Harry. Du körde i 80." (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: "Du får också böter för ditt trasiga stoppljus."
Mannen: "Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om!"
Frun: "Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor." (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: "Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte."
Mannen: "Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen."
Frun: "Åh, Harry. Du använder aldrig säkerhetsbälte."
Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker: "Håll käften!"
Polisen vänder sig till frun och frågar: "Skriker din man alltid till dig på det viset?"
Frun svarar: "Nej, bara då han är full."








"Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer."

SIRI 6 ÅR
"Mannen slutar aldrig att göra celler, men han kommer i en sorts ålder han också. Den kallas panikåldern."
STINA 9 ÅR







Sonen frågar sin far.


Sonen frågar sin far.
Pappa, jag har glömt vad det heter.
Vad heter det när två människor ligger ovanpå varandra ?
Pappan (något generad): öööhhh.... Älska ??
Sonen: Nej nej.. Det heter något annat.
Pappan(något mer generad): Öööhhhhh Gänga??
Sonen: Nej nej
Pappan (illröd i ansiktet): Nuppa ??
Sonen: Nej ! Men nu kom jag på det! Våningssäng heter det.



Det var en gång en perfekt man

Det var en gång en perfekt man och en perfekt kvinna som möttes.
Efter att under en tid haft ett perfekt förhållande, gifte de sig med varandra.
Bröllopet var perfekt.
 Deras liv tillsammans var givetvis perfekt.
En blåsig och kall julafton var detta perfekta par ute och åkte i sin perfekta bil längs en enslig och krokig väg.
De lade då märke till en man vid sidan av vägen som var strandsatt.
Eftersom de var ett perfekt par så stannade de naturligtvis för att hjälpa till.
Mannen vid vägkanten var jultomten med en stor säck full av julklappar.
Det perfekta paret önskade naturligtvis inte att alla barn skulle bli besvikna på julafton, så de plockade upp jultomten och lastade alla julklapparna i bilen.
Snart var de åter på väg med tomten och alla julklapparna i bilen.
Tyvärr blev vädret bara sämre så de råkade ut för en våldsam krock.
Tråkigt nog överlevde bara en av dem.

FRÅGA: Vem överlevde?

 (scrolla ned)















































(Ja, ännu längre ned!)



























































Svar: Det var den perfekta kvinnan som överlevde!
Hon var den enda som existerade i verkligheten.
Alla vet ju, att jultomten inte finns och att det inte heller finns några perfekta män.
Är du kvinna så sluta läsa här. Är du man kan du gott fortsätta läsa

(scrolla igen!)























































(Fortsätt bara.)



























































Om det inte finns någon tomte och inte heller några perfekta män, så måste det varit kvinnan som körde bilen.
Detta förklarar varför bilen krockade...!
Om du mot all förmodan skulle vara kvinna och läser detta, så bevisar det bara ytterligare en sak: Kvinnor lyssnar aldrig! Det var ju bara män som skulle läsa det här!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0