Hallåj

Nu är det andra ljud i skällan. Eller hur var det man sa?

Idag har varit en rätt okej dag.
Har fortfarande inte tagit tag i allt, men jag satsar på fredag helt enkelt.
Sitter just nu hos Micke och lånar datorn för att använda min internetbank.
Sen ska jag snylta lite fika innan jag går hem tror jag.
Laddade hem en ny film idag som jag tänkte vi skulle kolla på, men han verkar ha somnat uppe hos Hailey.
Lite jobbigt, jag gick hit idag efter att de lagt sig. Och jag hörde Haileys röst, men kunde inte säga godnatt:-(
Vore svårare och somna om man kommer och klampar in mitt i godnattsagan!

Idag har jag tagit en lång promenad i solen, det var så härligt.
Gjorde till o med ett ärende till banken. Yey:-)
Sen har jag suttit och knåpat klart mitt lilla tittskåp, det gäller att hålla sig sysselsatt.
Det blev rätt fult, men fint ändå eftersom jag gjort det själv.
Skulle dock aldrig sätta upp det på min egen vägg, haha!!
Får väl ge bort det till nån goding, som uppskattar hemgjorda saker.
So watch out om din födelsedag är i antågande!!!

Nu ska jag fixa filmen, har sett den själv en gång med inte Micke.
Och han ville se den förut och så såg jag den själv på bio.
Och eftersom han är så snäll med mig tänkte jag överraska honom med den, även om han inte vill:-P

Goder Kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag fyller INTE år snart.





Höhö!

2008-10-08 @ 20:17:59
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag fyller ju inte år förrän i februari :P



Vad är det för film?



Mamma hade köpt den på den populäraste affärn i Ström, du vet Jojo.. :P



KRAMAR

2008-10-08 @ 20:44:43
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0