Har nyss spöat Micke

I kort, vad trodde ni?
Vi spelade vänd-tia och jag hade tre ess underst. Trodde därför på sista kortet att nu är det kört, men så hade jag ett sista ess och vann:)
Han spöade skiten ur mig innan i Chicago.
Jag gillar att spela kort, det är mysigt. Sådär lagomt energikrävande.
Iallafall spelar Micke vänd-tia med tre kort. Jag har i hela min uppväxt spelat med fyra kort.
Vad är rätt egentligen? Nån som vet?


Nu så ska jag ligga här och forsätta hosta min jävla torrhosta och kika på Hell´s Kitchen.
Diggar Gordon Ramsays humör. Mat måste vara det mest seriösa man kan syssla med, eftersom dfet verkar handla om liv och död då han står och skriker om hur värdelösa kockarna är!!

Imorgon måste jag äta frukost, för annars får man ont i magen av lilla medicinen.
Så det är väl bra, för bara man får i sig lite grann så har man satt igång tarmarna och hungern lite mer sen.
Good Night på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag åt trilafon först mot sk tankerubbningar.. Också sk tvångstankar. Jag hade riktigt, riktigt illa sådana. Fick inte vissa saker ur huvudet och det höll verkligen på att göra mig galen. Jag väntade och väntade men tillslut klarade jag det inte utan medicin. Tyvärr gjorde denna medicin mig näst intill manisk. Kunde inte sitta still en sekund... Den var eg hemsk men ändå nödvändig!

Mot depressionen åt/äter jag citalopram. Nu äter jag bara en halv citalopram om dagen och ska snart, efter ett och ett halvt år sluta! :) Jag mår hyffsat bra idag och är snart helt medicinfri. Jag tycker du är modig som lämnar ut så mycket av dig själv på denna blogg.. Det hade jag själv inte vågat. Tydligen sitter duktiga-flickan andan kvar ännu. Kram på dig

2008-10-24 @ 08:10:49
Postat av: Karro

Jag har då alltid spelat vändtia med 4 kort, det känns mer rätt. Men jag tror Jens också kör med 3 kort. Det blir mer spännande med 4 :)



Hoppas du få en bra helg gums! Puss o Kramis

2008-10-24 @ 09:34:10
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0