Hemtentamen

Fick tillbaka den idag. Jag klarade den, så då slipper jag tänka på det mer. Tur det!

Annars så fick jag äntligen motta samtalet jag väntat på så länge.
Jag fick inga goda nyheter, men jag klarade helt enkelt inte av att godta vad de hade att erbjuda.
Och de ringde upp senare och gav ett bättre besked.
Så nu är en etapp avklarad iaf.
Så nu är det etapp två onsdag och etapp tre torsdag kan man säga.
Jag tar en dag i taget just nu!!
Annars har jag misslyckats med det mål jag satte upp för mig själv idag.
Eller två rättare sagt. Men kvällen är ung, får se om jag lyckas innan dagen är över!

Idag har jag varit ute och premenerat över en timme i solen.
En timmes sinnesro. Köpte sushi och åt den, brände i näsan.
Nu ska jag ut och leka med barnen hos Micke.


Kommentarer
Postat av: Karro

Grattis! Härligt att du klarade hemtentan! Se vad du kan :)



Puss o Kramis

2008-10-07 @ 20:02:11
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0